torsdag 9 juli 2009

Bröllopstårta

Ja, det kan man väl kalla det här blomsterarrangemanget. Det har ju formen av en tårta och var en gåva till ett brudpar.Rosorna kommer från vår trädgård, brickan är ett loppisfynd och det vita pappret som är lindat runt är en tapet som vi använde till inbjudningskort, vigselprogram och sånghäfte på vårt eget bröllop.
Detta är kryddat med vackra band och ett trasigt gammalt pärlhalsband.
Jag är lite mer frånvarande här i bloggvärlden nu under sommaren, både med inlägg och med kommentarer hos er andra. Men jag smygtittar in hos er ibland, och det kanske dyker upp något litet här då och då.

Soliga sommar-kramar


5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken gullig bröllopstårta.Tänk att få bli ägare av den .Ja skulle bli så rörd så det skulle komma lycotårar.Vad underbart ljuvlig.Ha en mysig torsdag kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Lilla Trollbacken sa...

Hej Mia
Kul att höra av dej!
Hoppas att allt är bra med dej och din familj!
Vilken otroligt vacker "tårta". Vilken konstnär du är!
Har tittat igenom hela din blogg, väldigt fint!
Kram
Gabrielle

Unknown sa...

Hej vännen,

Underbar bröllops tårta du gjort.
Rolig idé.

Kanske lånar den till min dotters bröllop som äger rum den 3 juli nästa sommar.

Härligt med bröllop!

Önskar dig en fortsatt bra och härlig sommar
Kramisar Jeanette

Cilla sa...

Du kan ju börja jobba extra hos mig... superfint!

LOPPISLIV sa...

Hej Mia! Wow en sån fin liten tårta! Vilken underbar gåva att få. Vad duktig du är!!!

Ohhh det loppiset skulle jag gärna kommit till....Rackarns också att det krockar med vår planerade Moheda tripp, jag ska nämligen till Moheda loppiset på söndag...grrrr men men det kommer väl fler tåg får jag hoppas. Hör av dig om det blir något mer, är alltid sugen på en utflykt vet du :-) Ha det gott vännen. vi hörs och ses. Kraaaam Paula