tisdag 26 maj 2009

Trädgårdsyra & blomster

Helgen bjöd på loppisar och blommor. På Svaneholms slott var det Trädgårdsyra. Jag tänkte visa er några bilder därifrån och lite av de blommer som inhandlades.
Underbar miljö.
Här ser ni det fina tältet där Cilla huserade. Fina blommor och jätte-söta trädgårdskäder var lite av det hon bjöd på.
En del pelargoner köptes och pryder nu mitt planteringsbord. I korgen skymtar rosor som väntade på att komma i jorden och en av mina absoluta favoritblommor -en passionsblomma.
De här fina krukorna hittade jag i Jennys sommarbutik. I den främsta av dem står den söta blomman jag köpte av Cilla.

1 kommentar:

Cilla sa...

Kul att du skriver om mig. Blomman du köpte av mig heter Prärieklocka. De är helt underbara. Kul att ni gillade Trädgårdsyran.

Stor kram från Cilla