torsdag 27 november 2008

Tusen tack

För några dagar sedan rullade min räknare förbi 1000. Det ska vi fira. Med en liten utlottning. Priset ni kan vinna är ett virk-kitt från Frosta Design. Resultatet ska förhoppningsvis bli en oval kruka. Just det här kommer från CanCan. En jätte-fin butik full med saker som man verkligen vill ha.För att vara med i tävlingen så är det bara att skriva en kommentar till det här inlägget. För att öka dina vinstchanser och få en extra lott kan du länka hit, andvänd gärna bilden. Tävlingen pågår t.o.m 10/12. Lycka till!
Bjuder er på denna underbara blomsterbukett som goa Jenny på Blommor och lantliv har gjort. Hon är så duktig och hennes butik är supermysig.
Jag vill också visa vårt matbord som nu äntligen förvandlats från "furugult"(läses med engelsk brytning a´la Simon) till vitt.

10 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så kul att du har en tävling! Jag vill gärna vara med... SKulle vara kul att virka en kruka, för det har jag aldrig gjort förut!
Jag lägger en länk till dej också...
Vilken vacker bukett också, och bordet blev jättefint... skulle också behöva måla ännu mer hemma, men man hinner ju inte med allt man vill!
Kram
Marie

VILLA MOA sa...

Yes, tävling den vill jag vara med på. Jag är jätte dålig på att virka, men om jag får någon som kan lära mig så vore det toppen.

Denna vinst kanske skulle kunna vara en bra start.

Kram/Nettan

Unknown sa...

Virka en kruka Nja inte jag men jag vet en som bara skulle älska den. Skulle ge den till min mor då hon skulle älska att virka och jag älska krukan
Givetvis så länkar jag

ANNIKA sa...

Har inte virkat sen skolan kanske dags att ta upp det igen.är med och tävlar...
gustafsson.57@hotmail.com

Jeanette Hornbeck sa...

Hej på dig!
kul att du tävlar hos mig:-)
självklart vill jag vinna den här "utmaningen" (kan inte virka)
länkar också
Kram från Jea

fin bukett från Jenny också!

Mollymera sa...

Jag är inte bra på att virka. Men min mamma kan, så hon får hjälpa till på något vis, om jag vinner.
Kram Christina

Jenny sa...

Hej igen! Kul att mamma blev glad.
Mammor är viktiga!! :D

Jo jag hade visst glömt att lämna en liten kommentar också! Så det gör jag nu och som du såg så har jag länkat till din sida också!
Kram på dig.

Cilla sa...

Åh , så snyggt du gjort. Jag vill gärna vara med och tävla. Superkul!

Kram Cilla

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att det blev en tävling av Virkpaketet du köpte hos mig. Jag kikade in för att se hur en blog kan se ut och ..där var den!
Jag har nu öppnat min webshop och även dragit igång en blogg- cancaninterior.blogg.se samt webshopen www.cancaninterior.com. Har du några tips vad gäller blogg och bloggleverantör. Vet inte om blogg.se är det bästa valet..
Må så gott och välkomen åter till butiken!

Anonym sa...

Hallå! Nu är jag äntligen här o lämnar avtryck! Hoppas att jag vinner så kan vi virka kruka o dricka rödvin tillsammans nån kväll! =)
KRAM /MILLA