fredag 24 april 2009

Vill visa lite mer av vårblommorna jag planterat.Som ni ser så är jag lite förtjust i zink, fast jag tycker att det blir mycket vakrare efter att ha stått ute en säsong och blivit matt. Den här krukan har fått flytta ut nu när pärlhyacinterna blommat över och blivit nergrävda i rabatten.
Nu har trädgårdmöblerna tagits fram och den här bänken är perfekt för en kopp kaffe i eftermiddagssolen.
Och så vill jag visa min nya vattenkanna. Barnen tyckte att det var ganska skoj att jag köpt en likadan som deras.

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har gjort bellis och zink är gulligt ihop.Va rart en stor och en liten kanna.Ha en mysig fredag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

Cilla sa...

Vilekn fin kanna!
Har en likadan ;-)

Härligt nu när sommaren är på väg!

Kram CIlla

Unknown sa...

Hej Mia,

Bellis denna underbara blomma.
Så söt och romantisk!

Passar utmärkt i zink krukor och baljor.

Hoppas att allting är bra med dig och att solen lyser på dig och värmer.

Kramisar Jeanette

AK/CanCan sa...

Vad härligt ni har det..Jag försöker oxå men just nu så har jag haft mycket i webshop och butik. Ute väntar både inköpt kogödsel och plantor att peta ner samt en väldans massa rensande...
Jag skall köra en tjejkväll i butiken 13& 14 maj 19-21. Du är välkommen om du vill och kan. Ta gärna med vänner om du vill. Osa gärna det gör allt lättare..
välkomen! ps. CanCan i Stora Köpinge..