söndag 21 december 2008

Stämning i stugan

Nu är granen på plats och pyntad. Så fort man tar in den så höjs julstämningen tycker jag. Vi pyntar vår gran med udda kulor i vitt och silver och med strutar, kanel, spets- och sidenband.
Jag tycker att det är just blandingen som gör granen personlig och vacker.
Under granen ligger så klart julklapparna. De är inslagna i vitt och naturfärgat papper och med röda pappersband och lack-sigill.
På dörren till vårt skafferi hänger dessa hjärtan som fått en släng med färg för att se lite frostiga ut.
Så nu väntar vi bara på tomten.
God Jul till er alla, och stort tack för alla fint kommentarer. De betyder SÅ mycket för mig.
Kram Mia

5 kommentarer:

Johanna sa...

Hej och grattis till dina vinster!

God Jul önskar Johanna

Cilla sa...

Åh, så fint du gjort. Ska snart hem och mysa framför granen jag med.

Kram Cilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

En God Jul och Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
kram
Marie

Majas mammelucker sa...

Fin liten gran ni har..kanoon med lampan i köket..bra idee...
Ville titta in och önska dig en god jul..ät och mys med familjen ..
Kram Maria

sand mellan tårna sa...

Jättefin gran......

God fortsättning på julen

Kram L