fredag 24 oktober 2008

Nu drar jag...

...iväg på bloggträff. Ja, i efter middag bär det av till Jularp. Det ska bli så kul att träffa alla tjejer och åka till så mysiga butiker. Jag lovar att det kommer massor med bilder sen.

I går var jag i en annan butik, Jennys mysiga Blommor och lantliv. Så mycket fint som gärna hade fått följa med mig hem. Lite fick faktiskt göra det också. Bland annat de här fina vingarna. De får pryda min dörrkrans, ensamma just nu, men de ska få sällskap framåt jul.


4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Kul med bloggträff. Och vilken FIN blogg du har:)
Ha det så kul och ha en fin helg.
Kram Lallis

Cilla sa...

Vilka fina änglavingar! Funderar på att köpa stora från panduro. ha en trevlig helg.

Kram Cilla

Lilla Blanka sa...

Hej Mia!

Det var så kul att träffas och vilken lyckad träff vi hade sen..helt underbar!

Jag har inspiration för en lååång tid framöver nu *hihi*

Det skall bli kul sedan att se vad du fick tag på..man hann ju inte kolla av allas inköp ;)

Kraaaam
Mia

No.15 sa...

Fin blogg,finabilder! låter kul med bloggträff!

MÅ GOTT!