fredag 9 januari 2009

Ett år äldre

Ja, det är faktiskt min födelsedag idag. 28 år - knappt vuxen! Jag har haft en härlig dag med familjen.
Det här är min present till mig själv. Fatet är rustikt och vitt och ... och alldeles underbart. Tillsammans med kronan som är skir och sirlig blev det precis den mix som jag gillar bäst.
Sist men absolut inte minst vill jag visa vad mina nära och kära gav mig i julklapp/födelsedagspresent.
Jag önskade mig verkligen den här kameran, så jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för den. Så för hoppningsvis ska kvaliten på bilderna här bli lite bättre nu. (Men hur bra kameran än är, så kan den aldrig helt kompensera för den som håller i den. *hihi*)

10 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis i efterskott! Vilken vacker skål! Och lycka till med nya kameran...
Kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis i efterskott!!:)
Och ha en fin lördagskväll.
Kram Lallis

Anonym sa...

Hej gumman!
Grattis i efterskott!! Har ar det varmt o harligt kan du tro! Manga kramar fran Pysse & Milla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Mia! Grattis i efterskott! VIlken fin kamera du har fått! Jag ska nog önska mig en kamer också när jag fyller år, men det dröjer ju ända till hösten, så jag får väl nöta på den jag har så länge...
Kram
Marie

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Grattis i efterskott!
Dottern har den kameran och jag bara älskar att låna den,väntar på att hon ska tröttna på den så att den blir min..ler
Vilken vacker skål och krona.
Kram och ha en skön vecka/Irene

Syster vit sa...

Ja grattis i efterskott får jag ju säga. Hos dig har jag inte varit tidigare, halkade liksom in här. Jätte fina julbilder i förra inlägget. Ser framemot o se stallet sen.
Kram
Marina

Unknown sa...

Hej lilla Mia,

Super grattis i efterhand!
Vilken underbar present, nu väntar vi på bildbevis på att du kan handskas med denna fina kamera.

Hoppas verkligen att Du mår så bra du kan vännen. Saknar dig.

Hoppas på en träff i vår.

Skall träffa många av våra bloggis vänner i helgen på Formex mässan.

Kramisar Jeanette

Vintage sa...

Ett stort Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en fin födelsedag! lampan från svistian är jättehäftig! Kraam susanne

Cilla sa...

Grattis i efterskott!

Vilken fin kamera. Tänk om jag kunde fylla år igen, snart...
Bara elva månader kvar..

Kram Cilla

Majas mammelucker sa...

Hej Mia !
Många grattis kramar i efterskott
vilken fin kamera..spännande och få se kort med nya kameran.
Hade en liten bloggträff på formex mässan jättekul...kul att träffa många nya och några som jag träffat förut... hoppas vi syns till våren på någon träff.
Hade gott!!
Kram Maria.