måndag 15 september 2008

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Huset på kullen.

Fem saker i min frys:
Glass, kycklingfilé, hamburgare, pålägg och flädersaft.

Fem saker i min garderob:
Jeans, tunikor, leggings, stickade tröjor och klänningar.

Fem saker i min bil:
Barnvagn, bil-barnstolar, cd-skivor, is-skrapa och godispapper.

Fem saker i min handväska:
Plånbok, nycklar, mobil, blöjor och anteckningsblock.

Utmaningen skickar jag vidare till följande bloggar:
Cillas Cottage, Inspiration i vitt och Vita ljuva tankar

7 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Vilken kul utmaning, jag antar den gärna fast det blir om ett par dagar. Visst får du länka, jag länkar gärna tillbaka :-)

Kram

sommar-rummet sa...

HEJ!

Kul att du gillade min blogg, visst får du länka mig! Blir bara glad! Ha en bra vecka! KRAM

Lina sa...

Hej! Kul att du tittade in till mig! JAg ahr också en häst. Aerbourne heter han och är ett femårigt halvblod. Tränar mest dressyr. Vad har du för häst? Ha en bra vecka!

Malin - I min trädgård sa...

Oj vad fint du gjorde med växterna! Krysantemumen ser verkligen fin ut i sin zinkkruka!

Kram M

Peter sa...

Hejsan! Tacvk för kommentaren!

Självklart får du länka till mig, det är bara roligt och smickrande :).

Kram M

Inspiration i vitt sa...

Vilka superfina cup cakes du har gjort i ett tidigare inlägg de såg så goda ut att det nästan skulle vara synd att äta upp dom.
Du verkar vara en pysslig tjej.
Blir bara glad att du länkar mig.
Kram/Ingela.

Gårdsromantik sa...

Tur att man inte skulle räkna upp allt i bilen - för i min finns en hel massa mystiskt kolijox.

Kram Maud